HistoryLab.cz

Metodika k digitální dílně pro práci s historickými prameny

HistoryLab nabízí učitelům a žákům pracovní prostředí, které je navrženo tak, aby podněcovalo zájem žáků o historické prameny. Digitální prostředí rozvíjí dovednosti, jež podporují historickou gramotnost a kritické myšlení.

→ Pokračovat na obsah
  1. Promýšlet dějepis v 21. století
  2. Učebnice a historické vzdělávání pro 21. století
    1. Proměna cílů historického vzdělávání v čase nových médií
    2. Význam vizuální komunikace v učebnicích dějepisu
    3. Potenciál učebnic k rozvoji historického myšlení na příkladu holocaustu
  3. Aplikace pro práci s prameny HistoryLab.cz
    1. Návod k použití aplikace pro práci s prameny
    2. Vývoj aplikace, popis vzdělávacího prostředí a funkcí
  4. Průběh a výstupy testování aplikace HistoryLab.cz
    1. Testování podzim 2016
    2. Hlavní výsledky a jejich interpretace
    3. Celkové zhodnocení
  5. Jak inovovat učebnice dějepisu pro 21. století?
  6. Tiráž
<